ایهان ایهان ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آیهان شاه قصه پریان

تولد آیهان جون خونه مامان جون

1392/2/19 22:41
نویسنده : مامان مهسا
445 بازدید
اشتراک گذاری

 

 امروز اومدیم خونه مامان جون برای گل پسرم آیهان جشن تولد خودمانی بگیریم مامان جون کلی زحمت کشیده بود و خاله ها رو هم دعوت کرده بود با مادربزرگم . دایی رضا هم برای قند عسلم کیک تولد گرفته بود خیلی روز قشنگی بود کلی برای شیرین گندمکم کادو رسید مژه

یکی یه دونه ام نمیدونید چه ذوقی میکرد برای باز کردن کادو ها و من از خنده های شیرین پسرم دلم ضعف می رفت کاش میشد تمام لحظه ها رو زنده نگهداشت جا دارد از همینجا از مدیر سایت تشکر کنم که این سایت را برای ثبت خاطرات کودکمان تهیه کرده است .

 

 گل پسرم بس که مهربونه هر چیز خوشمزه رو دوست داره با عزیزانش تقسیم کنه

بفرمایید سیب !

این دو تا قند عسل یکیشون آیدین پسرخاله من هست و یکیشون هم که همگی میشناسید ایلیا جان تنها همبازی من بین بچه ها !

ها

من تنها در لباس رسمی !

کیک و میوه هایی که دایی و مامان جون برای مهمونها و البته کوچلوها تهیه کرده .. مرسی دایی عزیزم و مامان جون خیلی دوستت دارم . البته سال دیگه بیشتر از این میخوام !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آروین
17 بهمن 91 17:46
تولدت مبارک عزیز ایشالا زیر سایه پدر و مادر عزیزت 120 ساله بشی