ایهان ایهان ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آیهان شاه قصه پریان

میلاد باسعادت امام رضا

1391/7/6 22:47
نویسنده : مامان مهسا
318 بازدید
اشتراک گذاری

          نایت اسکین

زائری بارانیم آقابه دادم میرسی"بی پناهم خسته ام ..تنها به دادم میرسی...گرچه آهو نیستم..اما پر از دلتنگیم.... ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی..........

                         نایت اسکین

پیشی ملوسم مامان جون ودایی رفتن مشهد پابوس امام رضا ومنم خیلی دلتنگشونم..         نایت اسکین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا کاکل زری
7 مهر 91 11:49
سلام خانمی ایشالا زیارتشون قبول باشه ایشالا یه روز همگی باهم بریم پابوس دلم واستون تنگ شده مامانم گفته فردا بیاین خونه ما از الان دارم لحظه شماری میکنم واسه دیدن ایهانم
رمز رو خصوصی واست میزارم


مرسی عزیزدلم ماهم دلم براتون تنگیده..
مامان ایلیا کاکل زری
13 مهر 91 3:50
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/
این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

ممنونم عزیزم...آخه به کی بفرستم؟